eetlust

Vragen over voeding? post ze dan hier
Plaats reactie
HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

eetlust

Bericht door HansvanWanrooij » 11-01-2012 11:28

hoi ik denk laat ik het hier maar eens plaatsen. onze katers zijn zo in love met de poezen dat ze vergeten dat ze ook nog moeten eten tussendoor. Heeft iemand een middel op natuurlijke basis om de eetlust terug op te wekken. Sharm is al meer dan 2 kilo afgevallen doordat hij net genoeg eet om in leven te blijven. En is door de dag en nacht permanent bezig om te zingen naar de poezen. Waardoor de poezen ook weer krols worden en dus je raad het al ook niet voldoende eten.

nu zijn we op zoek naar een natuurlijk product om de eetlust sterker te maken dan de dansende hormonen.

groetjes Hans
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

Jorristho
Moderator *****
Berichten: 76
Lid geworden op: 01-12-2011 18:39

Bericht door Jorristho » 11-01-2012 21:45

Ik denk dat dat middel niet bestaat. Nog nooit van gehoord. Het is een heel veel gehoord probleem bij dekkaters en ook sommige fokpoezen hebben er last van. Mocht het middel bestaan dan hoor ik het graag. Ik ben mijn dekkater aan het paaien met allerlei lekkere dingen maar helaas... hij groeit en groeit maar alleen in de hoogte. Daarom zal ik de kater als hij een langere periode niets te dekken heeft, op de Suprelorin zetten. Kan hij weer lekker aankomen. Of hij wordt gecastreerd, ligt er aan. Hij moet dan wel eerst bewezen zijn, anders is de kans dat hij nooit pappa wordt.
__________________________________________
Groetjes,
Patty en haar harige vriendjes!

sandra
Berichten: 29
Lid geworden op: 09-12-2011 12:28

Bericht door sandra » 11-01-2012 22:09

volgens mij idd een bekend probleem en volgens mij is er niets tegen te doen behalve castreren of dat staafje erin..

Plaats reactie