[GEB 25-04-2013] Delia en Armani

tjarda-hope
Berichten: 159
Lid geworden op: 25-01-2012 18:22

Bericht door tjarda-hope » 14-05-2013 13:41

dankje :D

heb alleen zo zwak voor Amando vind hem egt helemaal geweldig alleen weet ik dat het veel verstandiger is om een poesje te kiezen :cry: en dan een Dekkater voor me zelf er bij te zoeken
*Carpe diem quam minimum credula postero*
Afbeelding

Sibrussia
Cattery lid *****
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2011 07:58

Bericht door Sibrussia » 14-05-2013 14:33

tjarda-hope schreef:dankje :D

heb alleen zo zwak voor Amando vind hem egt helemaal geweldig alleen weet ik dat het veel verstandiger is om een poesje te kiezen :cry: en dan een Dekkater voor me zelf er bij te zoeken
Denk ook dat het verstandiger is om een poesje te houden uit dit nest en ik zou het wel weten welke ;) haha al is Amando natuurlijk ook geweldig
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Afbeelding

tjarda-hope
Berichten: 159
Lid geworden op: 25-01-2012 18:22

Bericht door tjarda-hope » 14-05-2013 15:53

ik zou voor Era gaan en jij??
*Carpe diem quam minimum credula postero*
Afbeelding

Sibrussia
Cattery lid *****
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2011 07:58

Bericht door Sibrussia » 14-05-2013 16:23

tjarda-hope schreef:ik zou voor Era gaan en jij??
:oops: Jeetje altijd lastig van foto te zeggen en zeker nu ze nog zo klein zijn maar ik vind van foto nu Cara en Aurora erg leuk en tja dan heb ik natuurlijk een sterke voorkeur voor de blauwe kleur ;) Maar type is belangrijker hoor dus dat kan jij als beste beoordelen in het echie. Era en Luna lijken wat 'spits/smaller' op deze foto's. Maar neem het me niet kwalijk hoor is wat ik zo van 1 foto kan zien/zeggen dus neem het vooral met een 'korreltje zout'!
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Afbeelding

tjarda-hope
Berichten: 159
Lid geworden op: 25-01-2012 18:22

Bericht door tjarda-hope » 16-05-2013 19:17

ja Aurora is ook heel mooi en Cara ook maar Cara is egt het spits van allemaal en ja Cara haar kleurtje vind ik ook erg leuk (anders had ik Delia niet ) :wink: maar die moet egt niets van me weten nu al als ik het staartje maar al aanraak gaat ze blèren niet normaal dus of dat nu zo verstandig is :? heb ik niet met Amando Era en Luna ow Aurora soms als ik koude hande heb :wink:

ag ze zijn nog jong heb nog tijd
*Carpe diem quam minimum credula postero*
Afbeelding

Sibrussia
Cattery lid *****
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2011 07:58

Bericht door Sibrussia » 16-05-2013 19:30

Neem lekker de tijd en een klik met een poes is het allerbelangrijkst. Het blijft een huisdier en als je geen klik hebt is het voor geen van beide leuk. Maar ook dat kan nog veranderen hoor zoals je zegt ze zijn nog zo klein. Ik wacht geduldig de volgende foto's af en kijk dan nog eens mee hihi
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Afbeelding

HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

Bericht door HansvanWanrooij » 16-05-2013 21:02

wat nu lijkt kan ook nog veranderen. Ze vind het misschien niet leuk als je haar bij mama wegpakt vandaar dat geschreeuw maar kan allemaal nog veranderen. Maar ze zijn leuk
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

tjarda-hope
Berichten: 159
Lid geworden op: 25-01-2012 18:22

Bericht door tjarda-hope » 20-05-2013 13:42

even een Amando Fototje hij bleef er gister zo goed voor zitten
Afbeelding

even gelijk een vraagje bij somige sealtjes kleuren de voetzoltjes minder tot bijna niet mee naar Seal en dan met name bij 2 poesjes zou daardoor haast zeggen dat ze blue zijn ook het kopje kleurt niet egt mee oortjes weer wel :?
*Carpe diem quam minimum credula postero*
Afbeelding

Sibrussia
Cattery lid *****
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2011 07:58

Bericht door Sibrussia » 20-05-2013 13:52

tjarda-hope schreef: even gelijk een vraagje bij somige sealtjes kleuren de voetzoltjes minder tot bijna niet mee naar Seal en dan met name bij 2 poesjes zou daardoor haast zeggen dat ze blue zijn ook het kopje kleurt niet egt mee oortjes weer wel :?
Kunnen ze met zilver of met wit zijn?
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Afbeelding

tjarda-hope
Berichten: 159
Lid geworden op: 25-01-2012 18:22

Bericht door tjarda-hope » 20-05-2013 15:55

nou papa is geen zilver (zit wel in de lijn ) en bij Delia is er tot de laatste shows getwijfelt of ze zilver is of niet (op de laaste show helemaal was een discussie met 4 keurmeesters waarvan er maar een zo iets had die is geen zilver en de rest wel ) heb wel alle tietels gehaal op Blue tabby point wel bijna altijd een opmerking over de kleur

bij haar vader ook zo getwijfel geweest aangezien zijn ouder wel zilver zijn


wit is het niet dat had ik wel herkent (aangezien ik ook de Birmaan heb ) :wink: ow en je ziet iets kleur alleen niet veel


dus ja ik weet het even niet :oops:
*Carpe diem quam minimum credula postero*
Afbeelding

Plaats reactie