Damadka's La Nouba 24 december 2009 - 7-februari 2011

hier kun je praten over andere dingen die je interesseren. Begin een nieuwe topic veel plezier
Plaats reactie
Jorristho
Moderator *****
Berichten: 76
Lid geworden op: 01-12-2011 18:39

Damadka's La Nouba 24 december 2009 - 7-februari 2011

Bericht door Jorristho » 07-02-2012 13:47

Mijn lieve, aparte Lanah is er niet meer. Geen Sibeer maar een Maine Coon. Stukje van mijn leven....... Gisterenavond vond ik haar, dood. Vermoedelijk een hartstilstand. Ze lag er helemaal niet verkrampt bij, gewoon relaxt. Dat ze niet oud zou worden was nog maar net bekend, maar nu al dat had ik helemaal niet verwacht. Ik wilde het ook niet geloven, nog gevoeld en geschud maar er zat geen leven meer, vannacht er toch nog uit geweest en weer even gekeken. En toch stiekem, toen ik vanmorgen haar haartjes zag bewegen in de wind toen ik haar wegbracht, toch nóg even gekeken. Ik kon en kan het nog niet geloven. Vanochtend haar bakje leeg moeten laten, en toch kijk je nog even om. Het was ook zo'n doos met eten het liefst werd ze gevoerd. En je doet het, want ze is zo iel. Hoe kun je dit ook accepteren???? Ze was nét 2 jaar geworden. Dat is geen leeftijd om nu al te moeten gaan!!!! Bij alles wat ik doe neem ik weer afscheid van haar. De kattenbak scheppen, de anderen eten geven, op haar kamplekje ligt nog steeds haar speciale kam waar ik haar gisteren nog mee gekamd heb, haar plekje achter mijn pc is nog steeds haar plekje. Langzaam aan zal het wennen. Maar nu nog even niet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
__________________________________________
Groetjes,
Patty en haar harige vriendjes!

Sibrussia
Cattery lid *****
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2011 07:58

Bericht door Sibrussia » 07-02-2012 15:54

Och Patty afscheid nemen kost tijd en neem zoveel als je nodig hebt wat een ander ook zegt of hoe lang het ook duurt het is jouw verdriet dat je een plekje moet geven. Heel veel sterkte zeg ik met een rollende traan over mijn wang. Voor de poes is verder lijden bespaart het is goed zo. XXX
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Afbeelding

tjarda-hope
Berichten: 159
Lid geworden op: 25-01-2012 18:22

Bericht door tjarda-hope » 08-02-2012 16:44

ik leef met je mee. is ook niet eerlijk als je op zo jonnge leeftijd haar al twijtraakt :cry: heel veel sterkte met het verlies
*Carpe diem quam minimum credula postero*
Afbeelding

Hensha
Berichten: 13
Lid geworden op: 29-11-2011 21:00

Babbelhoek

Bericht door Hensha » 08-02-2012 19:59

Heel veel sterkte Patty, dit is vreselijk voor je om zo`n jonge kat kwijt te raken maar aan een ding moet je maar denken dat dit het beste is voor Lanah, ze is vredig heen gegaan en geen pijn gehad en dat zal ze nu ook nooit meer krijgen.
Ik leef erg met je mee. :cry:
Wij, Hans en Hennie zijn gek op onze 7 katten.

HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

Bericht door HansvanWanrooij » 09-02-2012 10:40

Patty heel veel sterkte de komende tijd, met het verwerken van dit verlies. Elke kat heeft wel iets speciaals zodat ze altijd in onze herinnering blijven bestaan. En gelukkig is ze zonder pijn ingeslapen.

:(
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

Plaats reactie