spannende week

hier kun je praten over andere dingen die je interesseren. Begin een nieuwe topic veel plezier
Plaats reactie
HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

spannende week

Bericht door HansvanWanrooij » 16-01-2012 06:45

als eerste wil ik iedereen een hele fijne week wensen. Hier is het nu lekker koud, word krabben voor ik Mila naar school kan brengen.

En Donderdag de HCM en PKD test voor Sharm en Matrjoshka Word beetje spannend of het allemaal goed is.

groet Hans
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

Jorristho
Moderator *****
Berichten: 76
Lid geworden op: 01-12-2011 18:39

Bericht door Jorristho » 16-01-2012 09:27

Dat testen is altijd spannend hé! We gaan uit van een goede uitslag......
Ik zal deze week ook eens een afspraak maken voor mijn 2 MC boys. Ze hebben de leeftijd en de hormonen die actief zijn geworden.
Vanochtend kwam Alisa kirrend naar mij toegelopen dus die is eindelijk weer eens krols. Dat wordt nog een gezellig weekje. Als dat weer voorbij is zal ik voor de dames ook een afspraak maken voor HCM. Dan zijn ze klaar voor de volgende krolsheid. Met hun schema is dat eind van het jaar......
Lanah, de MC poes die het niet naar haar zin had in haar nieuwe huisje, heeft de draad hier weer helemaal opgepakt alsof ze niet weggeweest is. Maar ook het jagen van de 2 neva dames is weer volop tegen haar gericht. Echt sneu. Dus ze zit nu lekker in de groep van de kater en castraten en dat vindt ze prima als Trooper zich gedraagt. Gedraagt hij zich niet dan begint ze als een mager speenvarken te gillen, net zolang tot je haar ontzet. Dus er moet wel een oplossing komen.
Verder niet veel in de planning. Fijne week allemaal!
__________________________________________
Groetjes,
Patty en haar harige vriendjes!

Plaats reactie