het is weer maandag

hier kun je praten over andere dingen die je interesseren. Begin een nieuwe topic veel plezier
Plaats reactie
HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

het is weer maandag

Bericht door HansvanWanrooij » 09-01-2012 06:52

ik wil iedereen een fijne week wensen en zoals altijd geniet van jullie Siberen dat is tenminste wat wij ook doen. :D
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

Jorristho
Moderator *****
Berichten: 76
Lid geworden op: 01-12-2011 18:39

Bericht door Jorristho » 09-01-2012 11:51

Ook van hieruit een fijne week toegewenst!
Vandaag begon met de mededeling dat een herplaatser van mij weer terug naar huis komt. Ze is in December verhuist en ze kan niet aarden. Begint erg stout te worden en zit niet lekker in haar velletje, ze doet erg ongelukkig aan volgens de nieuwe eigenaar. Het betreft hier een Maine Coon dame van 2 jaar oud. Gesteriliseerd. Ze past niet in een grote groep en dus ook niet alleen. Haar maatje moet wel haar op de tanden hebben want ze is pittig. Wie weet er een goed tehuis voor haar.
Verder gaat het prima met de kattenbende, zal mij benieuwen wat ze ervan vinden dat Lanah weer terug naar huis komt. Spannend. Maar weer even aan de poets. bluhhhhhh
__________________________________________
Groetjes,
Patty en haar harige vriendjes!

HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

Bericht door HansvanWanrooij » 09-01-2012 13:26

daar word je dan ook niet meteen vrolijk van als dat zo op de maandag morgen binnenvalt. Maar ik zal mijn oren te luisteren leggen voor iemand die op zoek is naar een Main Coon,

Groetjes Hans
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

Plaats reactie