Nieuwe week, nieuwe kansen

hier kun je praten over andere dingen die je interesseren. Begin een nieuwe topic veel plezier
Plaats reactie
Jorristho
Moderator *****
Berichten: 76
Lid geworden op: 01-12-2011 18:39

Nieuwe week, nieuwe kansen

Bericht door Jorristho » 19-12-2011 12:12

Het is maar stil op het forum! Maar alle begin is moeilijk, hopelijk gaat dat ook voor dit forum op. Ik weet dat een forum een schat van informatie kan bevatten. Ook informatie die bewaard kan blijven. Het is toch een medium wat voor liefhebbers en fokkers een vraagbaak kan worden. En men kan er ook steun vinden en misschien ook eens een frisse gedachte over bepaalde onderwerpen. Dus kom op!!! Geef het een kans.

Ik was gisteren als gast op de Mundikatshow in Groningen. Veel bekenden gezien maar geen enkele Sibeer of Neva te vinden! Vanaf januari is de cattery ingeschreven bij Mundikat en zullen we ze daar eens een Neva laten zien! Crissy zal meerdere malen op show komen hopelijk en haar broer Simon ook. Dan eens zien of wij tegen het geweld van alle grote rassen op kunnen boksen.

Deze week weinig spectaculairs op de planning.
Iedereen een fijne week toegewenst!
__________________________________________
Groetjes,
Patty en haar harige vriendjes!

HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

Bericht door HansvanWanrooij » 19-12-2011 12:30

goede morgen of middag al, is inderdaad maar stil tot nu toe. Hopelijk komen er meerdere fokkers en liefhebbers die ook hun verhaal kwijt willen want daarvoor is het forum gemaakt om elkaar te steunen en positief advies te geven en te vragen. Maar zoals je al zei alle begin is moeilijk. Ik heb de meeste fora opengedaan zodat ook de Liefhebbers van de Sibeer hier terecht kunnen. En zoals je al gezien hebt is er een speciaal fokkersgroep gemaakt zodat bepaalde dingen alleen onder de fokkers blijft.
en ook van deze kant een fijne week.

groetjes Hans
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

Sibrussia
Cattery lid *****
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2011 07:58

Bericht door Sibrussia » 19-12-2011 15:25

Inderdaad loopt het nog niet echt. Het forum van Labradors is echt enorm groot maar goed dat ras is ook veel groter natuurlijk. De Sibeer is toch nog maar onbekend onder de meeste mensen en dat zie je ook op de shows zoals Patty afgelopen weekend. Ik hoop ook te gaan showen met Peggy en Diva vanaf het nieuwe jaar en we zullen zien wat dat gaat brengen! Mis de facebook groep wel een beetje daar werd toch meer op gedeeld :( ook gewoon foto's etc.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Afbeelding

HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

Bericht door HansvanWanrooij » 19-12-2011 15:31

ja, dat klopt wel maar je moet het ook een kans geven natuurlijk de drempel van een forum is groter dan van facebook, wat ik denk is dat als ze zien dat er steeds meer berichten en foto's op komen er ook wel gereageerd gaat worden. Tenminste daar ga ik vanuit. Het is altijd wel moeilijk. Mijn discus forum in mijn website duurde het een paar maanden voor het echt ging lopen. Dus we moeten even geduld hebben.

groetjes Hans
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

tjarda-hope
Berichten: 159
Lid geworden op: 25-01-2012 18:22

Bericht door tjarda-hope » 26-01-2012 15:23

al het begin is moeilijk mischien is een kleiner bannertje iets zodat mensen dat op de website kunnen zetten (is maar een idee) :wink:
*Carpe diem quam minimum credula postero*
Afbeelding

Plaats reactie