voeding

Vragen over voeding? post ze dan hier
Plaats reactie
HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

voeding

Bericht door HansvanWanrooij » 09-01-2012 13:30

Wie werkt er veel met Barf voeding. ik vind natuurvoeding wel het beste alleen onze katten vinden het niet lekker, Maar ik moet er wel bij zeggen ze eten ook geen verse garnalen, (verwend ? Hoezo?)
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

Jorristho
Moderator *****
Berichten: 76
Lid geworden op: 01-12-2011 18:39

Bericht door Jorristho » 09-01-2012 15:23

Bij mij krijgen ze Carnibest en kippen/eendennekken. Ik ben bezig met een leverancier van BARF die aan de hand van een menu, KVV kan maken voor een hele redelijke prijs. Goedkoper dan Carnibest. Voor het menu heb ik contact met een voedingsdeskundige van de Universiteit in Utrecht. Mocht ik het rond hebben dan zal ik even een mailtje plaatsen. Deze leverancier levert door heel Nederland.
Niet iedere smaak wordt geapprecieerd en ook door verschillende katten. Dus het is altijd even een gok. Ik heb 1 kat erbij die ook de BARF uit de bak steelt van de honden. Konijnenkarkassen, vleeslappen, echt bijna alles. Pens is hij niet zo heel gek op.
Ik heb de honden wel volledig op BARF. Dat bevalt uitstekend. Nog nooit honden gehad die met zoveel plezier aten/eten. De ontlasting is prima en heel weinig, de vacht wordt prachtig, gebitten supermooi, supergezond. Kortom helemaal tevreden.
__________________________________________
Groetjes,
Patty en haar harige vriendjes!

HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

Bericht door HansvanWanrooij » 09-01-2012 15:38

dat klopt ik heb de hond ook op barf staan maar met de katten hier is het toch anders ze willen wel kipfilet maar garnalen lusten ze niet kabeljauw eten ze maar koolvis niet en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik heb wel barf konijn geprobeerd maar ook dat eten ze niet. Maar ik vind die soja zooi niet alles eigenlijk. Maar als je idd bericht hebt van de Universiteit Utrecht wil ik het graag lezen
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

sandra
Berichten: 29
Lid geworden op: 09-12-2011 12:28

Bericht door sandra » 09-01-2012 20:51

ik wil ook heel graag barfen, maar ik werk fulltime, daardoor moeten ze 3 keer per dag vlees eten en dat was te veel voor camillo, waardoor hij dus alles weer eruit gooide. ik wil het nog weleens gaan proberen, maar de prijs is ook niet echt fijn...

Plaats reactie