Show 12-02 -2012 te Fijnaart

de Show resultaten
Sibrussia
Cattery lid *****
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2011 07:58

Bericht door Sibrussia » 04-02-2012 09:35

HansvanWanrooij schreef:nou drukker zal het niet worden de show is vol dus er kan niemand meer bij kun je zeggen. Ik heb per post gekregen dat ik niet meer in kon schrijven doordat de show vol is. Met andere woorden ik ben niet in Fijnaart dus ga ik Woerden en Eindhoven. :(
Ah nee, dat meen je niet wat jammer!
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Afbeelding

HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

Bericht door HansvanWanrooij » 04-02-2012 09:43

Sibrussia schreef:
HansvanWanrooij schreef:nou drukker zal het niet worden de show is vol dus er kan niemand meer bij kun je zeggen. Ik heb per post gekregen dat ik niet meer in kon schrijven doordat de show vol is. Met andere woorden ik ben niet in Fijnaart dus ga ik Woerden en Eindhoven. :(
Ah nee, dat meen je niet wat jammer!
helaas wel Petra kreeg gister de bevestiging dat het vol was. In plaats van dat ze meteen het inschrijfformulier sluiten of op de website plaatsen. Laten ze mensen gewoon inschrijven en sturen later een brief dat de show vol is. Vind het alleen slordig dat ze het zelfs leden dan geen voorrang geven. ik heb vorige week ingeschreven kun je nagaan. Maar ik wens degene die gaan in ieder geval alle succes van de wereld.

groetjes Hans
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

Sibrussia
Cattery lid *****
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2011 07:58

Bericht door Sibrussia » 04-02-2012 09:46

HansvanWanrooij schreef:
Sibrussia schreef:
HansvanWanrooij schreef:nou drukker zal het niet worden de show is vol dus er kan niemand meer bij kun je zeggen. Ik heb per post gekregen dat ik niet meer in kon schrijven doordat de show vol is. Met andere woorden ik ben niet in Fijnaart dus ga ik Woerden en Eindhoven. :(
Ah nee, dat meen je niet wat jammer!
helaas wel Petra kreeg gister de bevestiging dat het vol was. In plaats van dat ze meteen het inschrijfformulier sluiten of op de website plaatsen. Laten ze mensen gewoon inschrijven en sturen later een brief dat de show vol is. Vind het alleen slordig dat ze het zelfs leden dan geen voorrang geven. ik heb vorige week ingeschreven kun je nagaan. Maar ik wens degene die gaan in ieder geval alle succes van de wereld.

groetjes Hans
Ik dacht dat je al ingeschreven had. Kun je niet nog een telefoontje eraan wagen net wat je zegt je bent lid van deze vereniging. Ik twijfel nog over Eindhoven om te gaan maar weet nu niet of ik nog kan wachten met inschrijven of dat deze show nu ook snel vol zal zijn?
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Afbeelding

HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

Bericht door HansvanWanrooij » 04-02-2012 09:49

nee ik heb ingeschreven meteen nadat we terug waren vanuit Utrecht. Maar de zaal is al niet zo groot daar dus ik denk dat vol vol is bij NKFV. Maar zoals je zegt ik kan er een telefoontje aan wagen. Wie weet heeft het ook nog resultaat.
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

tjarda-hope
Berichten: 159
Lid geworden op: 25-01-2012 18:22

Bericht door tjarda-hope » 04-02-2012 11:57

HansvanWanrooij schreef:nou drukker zal het niet worden de show is vol dus er kan niemand meer bij kun je zeggen. Ik heb per post gekregen dat ik niet meer in kon schrijven doordat de show vol is. Met andere woorden ik ben niet in Fijnaart dus ga ik Woerden en Eindhoven. :(
wat jammer :( en raar dat ze dat dan niet op hun site vermelde :?
ik ga ook naar Eindhoven :D
*Carpe diem quam minimum credula postero*
Afbeelding

Sibrussia
Cattery lid *****
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2011 07:58

Bericht door Sibrussia » 06-02-2012 14:51

HansvanWanrooij schreef:nee ik heb ingeschreven meteen nadat we terug waren vanuit Utrecht. Maar de zaal is al niet zo groot daar dus ik denk dat vol vol is bij NKFV. Maar zoals je zegt ik kan er een telefoontje aan wagen. Wie weet heeft het ook nog resultaat.
En Hans heb je het nog geprobeerd?
Ik heb me net toch ook nog voor Eindhoven ingeschreven en aangegeven bij jullie te willen zitten. Lijkt me wel weer gezellig toch?
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Afbeelding

HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

Bericht door HansvanWanrooij » 07-02-2012 06:58

ja, Petra heb nog gebeld met het show bureau en deze geven aan dat er echt niet meer in kunnen vanwege brandgevaar en dergelijke zaken.

Dus word Woerden de eerste weer en de week erna Eindhoven. En inderdaad super dat je het aangegeven hebt om bij elkaar te zitten zo een dag duurt lang genoeg, zo heb je nog wat aanspraak ook en is goed voor Mila hoort ze toch weer veel Nederlands :D
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

Sibrussia
Cattery lid *****
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2011 07:58

Bericht door Sibrussia » 07-02-2012 07:29

HansvanWanrooij schreef:ja, Petra heb nog gebeld met het show bureau en deze geven aan dat er echt niet meer in kunnen vanwege brandgevaar en dergelijke zaken.

Dus word Woerden de eerste weer en de week erna Eindhoven. En inderdaad super dat je het aangegeven hebt om bij elkaar te zitten zo een dag duurt lang genoeg, zo heb je nog wat aanspraak ook en is goed voor Mila hoort ze toch weer veel Nederlands :D
Balen! Nou tot in Eindhoven dan maar en succes in Woerden.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Afbeelding

HansvanWanrooij
Site Admin
Berichten: 235
Lid geworden op: 29-11-2011 11:26

Bericht door HansvanWanrooij » 07-02-2012 09:42

dank je wel. jij ook succes in Fijnaart dat is komend weekend. Laat ze maar even een poepje ruiken daar :D
Siberische katten een hobby? nee het is een verslaving !

Sibrussia
Cattery lid *****
Berichten: 181
Lid geworden op: 02-12-2011 07:58

Bericht door Sibrussia » 07-02-2012 11:25

HansvanWanrooij schreef:dank je wel. jij ook succes in Fijnaart dat is komend weekend. Laat ze maar even een poepje ruiken daar :D
Ik ga mijn best doen ;)
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Afbeelding

Plaats reactie